Recenzie (2 123)
Fatboy Slim - The Greatest Hits: Why Make Videos (2006) (hudobný videoklip)
Milujem Fatboy Slim a toto je skutočne peckové dvd s ich klipmi...
Depeche Mode: Touring the Angel - Live in Milan (2006) (koncert)
Dych berúce a elektrizujúce...
WWE: The Rise and Fall of WCW (2009)
Vynikajúci dokumente o WCW...jeho začiatkoch, jeho najväčšej sláve a nakoniec jeho neslávneho pádu
The Lady and the Reaper (2009)
Produkcia Antonio Banderas..a ďalší animák na Oscara...fenomenálny boj smrťky s doktorom života o boj jednej starenky, ktorá sa chce dostať na druhý svet za svojim manželom...neskutočne vtipná a hlavne čierne natočená rozprávka...a ten úžasný koniec nemá chybu
French Roast (2008)
Pekne spracovaná animačne urobená rozprávka o jednom zberačovi odpadkov a o jednom nafúkanom pánovi....je to originálne, príde mi to ako nejaká krátka rozprávka od Pixaru...hlavne krásnou grafikou a jedno šokujúce odhalenie...prišlo mi to ako Ružový Panter
Prey Alone (2004)
Velice nadupaný krátky film..kombinácia zbesilej naháňačky, Matrixu, Oko Dravca...a skvelej trefnej pointe na záver...úžasné
Fantastický pan Lišák (2009)
Fantastické....vynikajúco a hlavne tak príjemne sa to vryjúce do kože...Fantastic Mr. Fox je konečne priamym konkurentom pixarovských rozprávok...je tu cítiť nadšenie, príjemnú náladu a hlavne originilatu a kvalitu...skvelý soundtrack...úžasná indie rozprávka...vynikajúce jednoducho
Saturday Night Live Sports Extra '09 (2009) (relácia)
Skvelý bonus k Saturday Night Live...to najlepšie zo skečov, v ktorom sa objavili športovci..niektoré skeče sú legendárne napr. Mr. T and Hulk Hogan..a väčšina z nich je fantastická...kdo pozná SNL, toto by si nemal nechať ujsť...
Hope for Haiti Now (2010) (koncert)
Proste nemám slov..
Lepší zajtrajšok 2 (1987)
Fenomenálny krvavý balet Johna Woo...pomaličký rozbeh, ale to finále..také niečo sa proste musí vidieť krv, tona mŕtvych a Chow Yun Fat...proste fantázia