Posledné recenzie (410)
Mladá dáma (2024)
Já byl fakt zvědavej. Millie moc nemusím (proto třeba celá Enola šla mimo mě), ale tenhle námět byl docela lákavej. A jak tedy Damsel zabodovala u mě? Hodně! Napínavá fantasy hororová pohádka? Ano, prosím. Má to dost dějových nelogických blbůstek, ale to se dá snadno odpustit. Celou dobu mě to drželo v napětí, dračice byla skvělá, a ten epickej happy end… YES!
Chudiatko (2023)
Dlouho se mi nestalo, aby se mi nějaký film tak líbil a nelíbil zároveň. Chudáčci jsou: •Fascinující cesta jedné znovuoživené ženy. •Bizarní art výtvor, hrající si sám se sebou. •Porno Emmy Stone. •Netradiční dobová romance z neexistující doby. Chudáčci jsou i mnohem více , jenže - čeho je moc, toho je příliš? Chyběl mi větší zásah do humorné noty. Oproti Favoritce (tvůrcův předcházející film) jsem se příliš nezasmál, délka filmu mi občas přišla úmorná, a (což je zřejmě jen a jen moje chyba) delší dobu mi trvalo, než jsem zřejmě pochopil, co tím chce básník říci. Takhle, je to velmi originální film, s neskutečnou Emmou Stone, která si vyloženě říká o Oscara. Sledovat její výkon na velkém plátně byl sám o sobě zážitek. Už jen kvůli tomuhle se film vyplatí vidět. Ostatní záleží na konkrétním vkusu diváka.
Oppenheimer (2023)
“Nyní se stávám Smrtí, ničitelem světů.” 🤯