Recenzie (45)
Siedmy syn (2014)
You know nothing, Jon Snow.
Michael Kohlhaas (2013)
Mads má charisma jak hřebec, ale jenom on sám to neutáhne. Jeho závěrečný výraz je dle mého herecký majstrštyk.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Nejlepší main song ever ! Parádní Richard Armitage a hlavně konečně zase nějaké fantasy ze kterého se mi nechtělo zvracet.
Lukostřelci (2011)
Sic poněkud klišoidní,ale mnohem zábavnější než 95 % amerických blockbusterů co se letos natočilo.
Dredd (2012)
Vykradený The Raid,ale jinak Karl Urban rocks !
Torchwood (2006) (seriál)
Třetí a čtvrtá řada naprostá bomba !
Pán času (2005) (seriál)
David Tennant rulez! Z novodobých doktorů rozhodně nejlepší, epizody End of Time s ním byly nejnabušenějším závěrem jeho doktorování. Na Matta Smithse si zvykám velice pomalu....
Kravaťáci (2011) (seriál)
Louis Litt !
Traja mušketieri (2011)
Dumas sice v hrobě nejspíš nepřetržitě rotuje,ale jako popcornová zábava je tento ultra cool počit dostačující.
Vymedzený čas (2011)
Skvělý nápad nedotažený k dokonalosti, absence kulervoucích scén a nadupaného záporáka, čili zbývá jen utíkej Justine utíkej.