Obľúbené filmy (10)
Thelma a Louise (1991)
girl power:)
Vlasy (1979)
pro mě nejlepší formanův film...i když oceňuju genialitu amadea či přeletu, toto je prostě srdeční záležitost:)
Stratené v preklade (2003)
Láska nebeská (2003)
mimo pohádek nejlepší vánoční film.
Madisonské mosty (1995)
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
nejoriginálnější film o lásce, jaký jsem kdy viděla.
Titanic (1997)
Štyri svadby a jeden pohreb (1994)
Pred úsvitom (1995)
Všade dobre, prečo byť doma? (2009)
Ovládací panel