Recenzie (234)
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Že by hodně moc drog? :-D
Ako prichádzajú sny (1998)
Tento film jsem viděl celkem dvakrát, poté jsem si přečetl literární předlohu. A můžu říct, že i když se film v jistých zásadních věcech liší od předlohy, vůbec ji nezahambuje a konkurence schopným oponentem!
Akty X: Chcem uveriť (2008)
Pro mě velké zklamání! Chápu, že se tvůrci snažili být originální, když se rozhodli po jistém čase oprášit Akta X. Ale mohli najít daleko lepší příběh než tenhle. Ten by se nehodil pořádně ani jako klasická epizoda seriálu! A oni to udělali jako celovečerní film?! Tenhle tah jim prostě nemohl vyjít. A dvouhlavý pes to nemohl zachránit.
Ali G Indahouse (2002)
Jo ve spojeném království se dějí věci.
Americký bizón (1996)
Naprosto úžasná ukázka divadelní hry o třech hercích na filmovém plátně! Někomu se nemusí líbit režie, obsazení, scéna nebo příběh a bůhví co ještě, ale nikomu se prostě nemůže nelíbit na tomhle filmovém počinu všechno dohromady! Což také z hodnocení vidím. Co nechápu, proč zde jistý "ripo" žvatlá něco o Woody Allenovi, který s tím, co vím, nemá vůbec nic společného. A z profilu tohoto uživatele je zřejmé, že má velmi dobrý vkus, pokud jde o světový film. Tak kde bude asi ten zakopaný pes? Nejspíš v tom, že je otráven jistým jedem, který se jmenuje Steven Spielberg;-). Jiná odpověď není:-P.
Americký prezident (1995)
FUJ!!!
Anjeli a démoni (2009)
Po přečtení knížky vidět takový paskvil!!! Kéž bych ho neviděl!
Apokalypsa (2006)
Nechápu negativní hodnocení k tomuto filmu, ale co hlavně nechápu je, jaktože tento film nehodnotil ani nepoctil svým komentářem slovutný mistr golfista, když se v komentáři u Donnieho Darka tak rozplýval svojí nedočkavostí na něj! Nejspíš zapomněl:-P
Arachnid (2001)
Sen byl perfektní!
Arthur a Maltazardova pomsta (2009)
Pokračování je také velmi zdařilé! Jeho příběh a vtip nemá chybu!!! Čekám na další a to s očekáváním!