Recenzie (304)
Hrabě Drakula (1970) (TV film)
Kvalita a forma odpovídá době vzniku. Jako televizní záležitost dobře zpracované.
Vražda - Série 2 (2009) (séria)
No.... je to lepší než jednička, protože to má "jen" deset částí a děj je akčnější...ale jinak docela chaos.
Vražda (2007) (seriál)
Věta, která charakterizuje hlavní nedostatek první řady je : "případ znovu otevíráme...". Neustálé a vcelku zbytečné prodlužování zpočátku nevadilo, ale po desáté části začíná unavovat. Jinak seriál určitě patří k těm lepším.
Ghoul (2015)
Ani nový pohled na problematiku Andreje Čikatila neposunul tento film jinam, než do propadliště dějin. Je to jenom v tomto žánru po desáté přebíraná čočka.
Rukojemník (2014)
Nebýt několika neskutečně absurdních scén a ve své podstatě blbostí (vede ta s liškou a byla snad napsána po požití nějakého halucinogenu), byl by to normální pohodový televizní film.
Temný prípad (2014) (seriál)
Druhá série nedosahuje dokonalosti té první ani náhodou. Za 1. 5* , za 2. zatím jen 3*.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Jediným cílem tohoto filmu je účelově předvést drcení hlav a jiných částí těla. Žádný nápad, pointa o ničem. Starému Mad Maxovi nesahá tato sračkoidní podívaná ani po paty.
Městečko Pines (2015) (seriál)
Po skončení seriálu snižuji ze 3 na 2. Akce, kde místo zombíků útočí jacísi mutanti je ohraná, dialogy jsou neskutečně patetické a celý seriál nemá pořádnou zápletku. Jsou daleko kvalitnější seriály a tohle je jenom ztráta času.
Hodinový manžel (2014)
Jestli je toto typický český humor, tak potěš......
Pátranie po Sugar Manovi (2012)
Absurdnost tohoto světa nezná hranic. Výborný dokument.