Posledné recenzie (96)
Heima: film kapely Sigur Rós (2007)
Duši hladící dokument (resp. reklama na Island:) o jedné z nejoriginálnějších kapel současnosti. Božská hudba této islandské formace v Heimě dostala kulisu krásné přírody a melancholických tváři zádumčivých obyvatel této severské země. Režisér skvěle zachytil povahu kapely a přenesl jí na plátno nezapomenutelným způsobem.
Deň zrady (2011)
Moje druhé setkání s Ryanem Goslingem a druhá ´´one man show´´ tohoto kanadského herce. Ides of March není nijak originální, ale přesto jde o zajímavý politický thriller, kde se to jen hemží skvělými herci. Politické tahanice se nejedou jenom ve Strakově akademii a IoM ukazuje, že souboj o nejmocnějšího muže světa je teprve silná káva. Georgově režii se nedá nic vytknout, ale scénář postrádá větší tah na bránu.60%
Sucker Punch (2011)
Na tvorbě Zacka Snydera se bohužel projevuje určitá dekadence, která mě u tvůrce skvělých Watchmenů, 300 a Úsvitu mrtvých strašně mrzí. Snad se mu brzy podaří navrátit do starých kolejí. Sucker Punch je jednoduše předvídatelná slátanina, která mi nic nedala…