Recenzie (17)
Fargo (2014) (seriál)
Fargo je pro mě jednoznačně výjimečná, nezařaditelná a místy vtipně šokující dokonalost. Naprostou jedničkou byl Martin Freeman, avšak ostatní herecké výkony i postavy do děje naprosto zapadaly a neměly chybu. Dávám 100%.
How to Use Your Coconuts (2001)
Ta poslední projížďka neměla chybu, vlastně celé video.
Ravenswood (2013) (seriál)
Není to špatný oddychový seriál, lze u něj dělat i něco jiného než sedět a hltat každou minutu. Nicméně na mě působí až moc naivně mysteriózně s dost předvídatelnými událostmi a nechybí vždy bezchybně vypadající postavy.
Traffic Warden (2004)
Takové milé, proč ne?
Monty Python živě (převážně) (2014)
Jsem velmi ráda, že jsem stihla záznam a nenechala si ujít návrat Monty Pythonů na pódium po čtyřiceti letech. Zopakování starých skečů rozhodně neztratilo své kouzlo ani kvalitu, například Blackmail byl posunut o několik stupňů výš. Atmosféra byla úžasná a pomyslnou třešničkou bylo, když si dokázali udělat srandu i jeden z druhého (Parrot Sketch/Cheese Shop Sketch). Souhlasím, že mohlo být o trochu méně tanečních čísel, ta však nekazila celkový dojem. Vzpomínka, která byla na konci věnována Dr. Grahamovi Chapmanovi mě chytla za srdce.
Full Circle with Michael Palin (1997) (seriál)
Jeden z nejlepších dokumentů, co jsem kdy viděla. Michael se chová krásně přirozeně, je spontánní a velmi vtipný. Full Circle jednoznačně stojí za shlédnutí.
V zajatí démonov (2013)
Oceňuji, že tento horor není postavený na obyčejných lekačkách, které ve velké míře kazí dojem z filmu. Ačkoliv tento žánr nepatří mezi mé nejoblíbenější, musím uznat, že jsem si ''V zajetí démonů" užila.
The Graham Norton Show (2007) (relácia)
Graham je výborný moderátor, který dokáže navodit pohodovou a vtipnou atmosféru a zároveň dokáže do zábavy zapojit celý sál.
Od pólu k pólu (1992) (seriál)
Zajímavý dokument se sympatickým a vtipným Michaelem Palinem. Během sledování jsem se několikrát od srdce zasmála, on se na to prostě hodí.
Príbeh jednej vášne (2006)
Příběh má úžasně jinou atmosféru, jiné postavy a odlišné prostředí.