Recenzie (124)
Marilyn Manson: Born Villain (2011) (hudobný videoklip)
nepříjemná samoúčelná slátanina, která mě ani tak nešokovala, jako spíš každou vteřinou hrozně nudila, takhle teda ne
Twilight sága: Nov (2009)
příliš předvídatelnej odpad!, vím; těžko se zbavit údivu nad tím, jak tohle po všech stránkách mizerný citový porno může nebýt některým divákům pro smích
Sledování (1998)
rozkouskování spíš samoúčelné, zatím slabé ***
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
tak tohle dílko se svoje chyby ani nesnaží zakrývat, čistá prácička
V siedmom nebi (1996) (seriál)
viz Sinn
Solaris (2002)
Nemůžu napsat, že se mi to nelíbilo. Jen mě to dokonale minulo.
Dr. House (2004) (seriál)
Stručně: vlastně dost hloupý seriál (přes snahu scénáristů dodat mu šmrnc), s hromadami klišé, stereotypní; medicínskou složku ignoruju. Jen představa identifikace diváka s rádoby cool arogantním Housem je mi nesnesitelně protivná.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
trestuhodně přetížený, nejhlušší a nejsentimentálnější díl trilogie, příště lépe (a nechce se mi zatím dávat **)
Defendor (2009)
tvůrci by nemuseli tak často sklouzávat k sentimentu, ale když Defendora bereme jako antidotum superhrdinskejch filmů, proč neudělit protentokrát nadprůměrný hodnocení
500 dní so Summer (2009)
tak neotřelá, jak jen neotřelá může být romantická komedie obsahující tuny klišé, dál to už asi fakt nejde