Recenzie (38)
Premiér (2019) (seriál)
Když jsem o tom prvně slyšel, měl jsem pocit že se bude jednat o parodii na současnou politickou scénu. Parodie to je, nicméně pouze na herectví a komedii.
V.I.P. vraždy (2016) (seriál)
Koukal jsem na dva díly, a musím poznamenat, že český pokus o serial Castle je vice či měně trapný. Nejen že jsou dialogy celkově dost povrchní, jak kdyby je někdo napsal na záchodě, ale navíc celkově je "příběh" pomalý a dosti povrchní. 0/10 (opravdu jeden z nejhorších seriálů co jsem kdy viděl. Možná i Ulice byla lepší.)
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Tento film nám dává přesně to co sliboval. Skvělou akci, velice dobře propracované efekty. a Především skvělý humor ve správný čas. A ty hlášky a propracované vtipné scény jsou geniálně zakomponovány do celku. Rozhodně se na něj podívám znovu a nebude mě to ani bolet. 5/5.
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Sin City bez Tarantýna je opravdu slabota. Na to se nedá už snad ani nic napsat. 2/10
Vice (2015)
Roboti co vypadají jako lidé, velice vlivný majitel společnosti co je ovládá a velice zajímavá zápletka. Každopádně to mělo potenciál, ale nakonec se z toho vyklubalo Bčko. Omlouvám se, ale jako "profesionální" ochranka, která dokáže trefit kohokoli na jakoukoli vzdálenost, kromě hlavních hrdinů je na mě opravdu moc. A mít AI a nezabudovat do ní nějakou pojistku, tak aby to fungovalo je trapárna. A nesmíme zapomenout na fakt, že když už bych měl jednu "živou" tak bych ji asi zabezpečil mnohem lépe. 2/10
Sliedič (2014)
Absolutně, ač lehce přibarvený, obraz společnosti ve které média a lidské hyeny nemají ani špetku soudnosti. Lou je vykreslen jako absolutní sociopatická osobnost, bez sklonů k násilí. Překvapující je ale že si film na nic nehraje a je proste jen odrazem doby ve které žijeme. Kde mohou parazité sledovat lidské neštěstí a schovávat se za právo na informace a za hlášky typu, "Dáváme lidem to co chtějí!". Z tophoto hlediska velice povedené drama. (8/10)
Na život a na smrť (2013)
Super zpracování vojenské tématiky. Poutavý příběh s prvky amerikanizmu a vyzdvyhnutím odhvahy a nesmrtelnosti americké armády. Neurazí, a možná i pobaví, nicméně příště by to chtělo méně "supermanovských" postav. 8/10
Gravitácia (2013)
Kvalita zpracování vesmírného příběhu o opravě teleskopu a nehodě která se stane je skvělé. Po vizuální stránce je jen málo filmů, které by mohli Gravity konkurovat. Nicméně Fizika dostala na frak a Sandra tomu fakt na vážnosti nepřidá. Stejně tak by se dalo zajít na nějaký film o vesmíru zpracovaný ve 3D a zážitek by byl asi stejný. Krásný, úžasný nápad, nicméně příběhově tak slabý, že se mi na to ani nechce podruhé koukat. (Tedy chce pokud chci machrvat kvalitou grafiky na PC). 5/10 a to jen za to "3D"
Need for Speed (2014)
Krásná auta, úžasná rychlost, sličné slečny. Tak by se dal popsat v krátkosti tento film. Příběh je v pozadí, a auta v popředí. Ačkoli bych neřekl že by policie jednala takhle "razantně" a v některých ohledech zase "stupidně" tak se celý film dá skousnout. Pokud jste fandy F&F nebo NFS jako herní série. Nicméně nesmíte od něj očekávat nic co jste zažili v NFS. Zápletka, honička. závod, nehoda, padouch dopaden a klýčovytá akce na konci ... Nic co bychom již neviděli, nicméně zpracování je pěkné. 5/10 za auta a rychlost
Nedotknuteľní (2011)
Velice hezky zpracovaný příběh, který by si přál kdokoli prožít, kdyby byl ve stejné situaci. Nejen, že je plný tragédie a přátelství, ale také zejména humoru, který sice je krapet "nevhodný", nicméně neubližuje. 100% krásný zážitek, který mohu doporučit každému. 5/5