Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Lepší komediální seriál před Trpaslíkem ani po něm nebyl a není. Typický anglický humor, který zabijí. Klobouk dolů a budu pevně doufat, že ještě někdy něco podobného spatří světlo světa (Další britské komediální seriály jako Black Books nebo IT Crowd jsou bohužel jen slabým odvarem, byť špatné nejsou).
Hra o trůny (2011)
Fargo (2014)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Expanze (2015)
Stranger Things (2016)
Teória veľkého tresku (2007)
Osmý smysl (2015)
Star Trek: Picard (2020)
Tak tohle mě vážně potěšilo. Hodnotím po první sérii a jsem vážně mile překvapen, že bude i druhá. Očekával jsem pouze jednu - takové rozloučení s postavou J. L. Picarda, z mého pohledu nejcharismatičtější ze všech startrekovských postav. Osobně považuji za poslední vydařený Star Trek ten s podtitulem "Voyager". Vše, co následovalo, se už jen původnímu seriálu jen a jen vzdalovalo a mířilo cestou, která mi nebyla blízká. A ne, Star Trek: Picard není návratem ke "starému dobrému" Star Treku. I v tomto případě se už stěží jedná o původní Start Trek. Nicméně je to poprvé, kdy jsem toho názoru, že to všechno do sebe zapadlo. Využití těch nejlepších postav z Nové Generace, Sedmé z Devíti z Voyageru, jež doplnili nové (a konečně povedené!) postavy, se povedlo na jedničku. To, co sráželo novodobé Star Treky, bylo z mého pohledu ze značné míry právě herecké obsazení, takže jsem opravdu rád že tentokrát se to konečně povedlo. Dějová linie velice zajímavá. Hudba, zvuk, kamera, design vesmírných lodí i technologicky vyspělého interiéru i exteriéru, s tím vším jsem byl spokojený. Neříkám, že tento seriál nemá své mouchy. Má. Ale možná z opojení, že se mi novodobý Star Trek konečně vskutku zamlouvá, jsem ochoten je pominout. Jejich vyjmenování nechám na jiných. Těším se na další sérii a doufám, že se Patricka Stewarta bude ještě dlouho držet pevné zdraví. >|