Obľúbené filmy (10)
Svet podľa Prota (2001)
Tak přesně tohle je můj šálek kávy. Ani sekunda filmu není zbytečná. Naprosto geniální hudba, geniální Spacey, geniální scénář. Filmy, nad kterými lze přemýšlet i dlouho po závěrečných titulkách jsou nedocenitelné. U mě je tento film minimálně v TOP 5. PS: Ten, kdo tvrdí, že film se v polovině najednou "z ničeho nic" rozhodne, že se nakonec "bude zabývat úplně něčím jiným, než měl původně v úmyslu", tak ten film nepochopil (alespoň dle mého názoru)..
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Ukažte mi lepší film v daném žánru a já postavím z lega ženskou bez jediného hranatého tvaru... :)
Gran Torino (2008)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Celá trilogie je naprosto úchvatná a obávám se, že zážitek takového typu jaky jsem zažil u všech 3 dílů se jen tak opakovat nebude.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Forrest Gump (1994)
Proč opakovat to, co již bylo xkrát napsáno? Zkrátka úchvatnej film, kterému se ve svém žánru vyrovná máloco.
Šiesty zmysel (1999)
Atlas mrakov (2012)
Strážcovia Galaxie (2014)
Pět hvězdiček jsem musel dát. Nikdy jsem totiž nevěřil, že by mě mohl film podle komiksu bavit. A už vůbec bych nečekal, že takový film se vyvaruje bakelitovým oblečkům, trapným scénám, přehnanému patosu, a že by snad v sobě mohl mít trochu toho inteligentního humoru a satiry, přestože se jedná veskrze o bláznivou podívanou protkanou všudypřítomnou akcí. Jsem rád, že jsem se mýlil. Těším se na pokračování...