Relácie (6)
Úžasné dobrodružstvo (2001)
Výborná zábava, nikdy mě žádná reality-show tolik nenadchla jako právě Amazing Race.
Nutné k přežití (2006)
Zajímavý počin, který už mám skoro celý zhlédnutý a každý díl má něco do sebe. Ještě navíc když je tam skvělý dobrodruh a obchodník na internetu "Bear Grylls". Mimochodem věděli jste, že prodává např. svoje nože a mačety a spoustu dalšího ? Proto to přiřazení k obchodníkovi na internetu.
Top Gear (1978)
Nejlepší seriál o automobilech, který kdy byl snad natočen. Jde si pěkně svou cestou a to z "Top Gearu" dělá mimořádný seriál. Většina takových seriálů se nám snaží podat co nejdůkladnější recenze automobilů, ale zde se spíše vyvádí vylomeniny. V každém díle jsou originální a velice zábavné spolu s nimi je doprovází skvělý humor.
Dom snov (2003)
Na tento pořad se vetšinou dívám příležitostně o víkendech u obědu. Velice se mě líbí přestavby a realizace domečků, ale někdy je to opravdu přehnané, jakoby tam bydlel samotný Obama. Musím, ale pochválit, že když utrácí milióny, vždy něco vyrobí ze starého doměčku ( Ať je to věc, fotografie, nebo samotný kus domu. Ti co už něco viděli snad ví o čem mluvím. ). Jedna mála z amerických reality show, které snesu.
Faktor strachu (2001)
Příležitostně se dívám na Prima COOL. Někdy se zde dočkáme skvělých disciplín, které baví a jsou originální. Průměrná reality-show !