Obľúbené seriály (10)
Nezvestní (2004)
Tak tenhle seriál je můj nejoblíbenější, najdete v něm snad všechno, navíc je to úžasnej scénář.Vždycky když už si myslíte, že víte o ostrově všechno, objeví se zase něco novýho.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Červený trpaslík (1988)
Priatelia (1994)
Co je Andy? (2001)
Dr. House (2004)
Simpsonovci (1989)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Futurama (1999)
Gossip Girl (2007)
Čtu to i jako knížky a nestydím se za to.. Náhodou.. mě se to líbí :).