Posledné recenzie (9)
Ghoul (2015)
Moc recenzí sem nepíšu, ale právě jsem přišel z kina a nedalo mi to se k tomuto filmu nevyjádřit! Předem chci říct, že found footage filmy mám rád a vím, co od nich zhruba čekat. Ale čeho je moc, toho je příliš - v tomto filmu z 86 minut vidíte dobrou hodinu opravdu totální hovno! Spojovat tento film s vrahem Čikatilem je podle mého pouhé parazitování na tomto jméně, protože v podstatě to s ním nemá vůbec nic společné. A ač nemám problém s tříhodinovými filmy, tady jsem si už po hodině přál, ať už ten sympatický ukrajinský brigádník sežere všechny do jednoho a já budu moct jít domů! Jedna hvězda za ten "Čikatilův" magorskej pohled, druhá zato, že i Český film, může vypadat světově. Ale prostě byla to opravdu sračka a kdyby se nad mým komentářem ukazovala zítra už jen jedna hvězda, tak se nedivte...
Ztracen ve vesmíru (2011)
Já tuhle schizofrenii totálně nepochopil, tak jsem se snažil dočíst se alespoň tady v komentářích o čem to bylo! I když to tady někteří vychvalují, přesto jsem se nedověděl, co ten úlet měl znamenat. O trochu lepší než Babovřesky, ovšem daleko horší, než trhání zubu!!! Zabitá hodina a půl...
Železné srdce (2014)
Válečný film z prostředí tanků abys pohledal a tenhle si čtyři hvězdy zaslouží! Na víc to není. SPOILER Vysvětlí mi někdo ten konec přitažený za vlasy? To jako po takové řeži, kdy Němci ztratili půl praporu se našel hodnej esesák, kterej Normana "nepráskl"? Ale jděte! A dva hozený granáty do útrob tanku, aby pak Normen našel Breda pomalu jako by usnul, místo aby ho stíral po celým tanku mopem mě rozesmálo... Ale jinak dobrý!