Recenzie (9)
Zumbovy božské dezerty (2016) (relácia)
Každý večer jsem poctivě mrkla na jeden díl.. někdy i na dva. Nemohla jsem se od toho doslova odtrhnout a po nocích chodila užírat sušenky :-D Gigi mi taky lezla na nervy, ale jinak bylo opravdu na co koukat. Pořady o vaření mě moc neberou, ale toto byl jiný kalibr.
Ruská panenka (2019) (seriál)
Dala jsem to za dva dny a pecka.. skvělej seriál.. nemůžu říct křivého slova. Orange Is the new Black miluju a postavu Nicky taky, takže mi chování Nadii naprosto vyhovovalo a i mě to potěšilo, že je vlastně Nicky tak podobná
Mamma Mia! 2 (2018)
.
Dobré místo (2016) (seriál)
Jak jsem to pořád ignorovala a nechtěla se na to podívat, že to bude blbost, tak ve finále jsem zkoukla celé dvě série asi za tři dny a netrpělivě čekám na další.
Santa Clarita Diet (2017) (seriál)
Po prvním dílu jsem myslela, že na to nemám "koule", ale nakonec jsem to překonala a když Sheila zrovna někoho pojídá, tak se holt chvilku nekoukám. Je to hodně povedený seriál.
Grace a Frankie (2015) (seriál)
Tento seriál je pro mě příjemným překvapením. Hlavní představitelky jsou úžasné a moc mě baví :-)
Zase máme plný dům (2016) (seriál)
Jsem si říkala, že křísení starých věcí většinou stojí za prd a první díl jsem si pustila čistě ze zvědavosti. Hm, už na tom ujíždím po večerech asi týden a mám docela problém to vypnout a jít spát. Myslím, že pokračování je moc povedený a osobně se mi to snad líbí víc, než seriál původní.
Prefíkané slúžky (2013) (seriál)
Druhou a třetí sérii jsem dala během jednoho týdne a počítám hodiny do začátku čtverky :-) Moc povedený a napínavý seriál a za mě tedy o level výš, než Desperate Housewives.
Deň matiek (2016)
Nemůžu si pomoct, ale vůbec se mi to nelíbilo. Děj byl velmi předvídatelný a spíš jsem se nudila. Hlavní hrdinové mi přišli nevýrazní, nebyli mi ničím sympatičtí a bylo mi celkem jedno, jak to s nimi dopadne. Za mě je tento film veliké zklamání..