Recenzie (350)
Soudkyně Barbara (2015) (relácia)
Jasně, je to hrozná sra*ka, ale zaroveň vlastnê dost prdel. Sázet se, kdy přijde první pořádková pokuta, je momentálně naše oblíbená kratochvíle.
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Po vizuální stránce naprostý skvost, který se rozpadá pokaždé když hlavní hrdinové otevřovu hubu. Valerian měl neskutečný potenciál, který však srazil na kolena místy tragický scénář a dorazil ho otřesný DeHaan. Tak špatně obsazenou postavu jsem už dlouho neviděl.
Rick a Morty - Big Trouble in Little Sanchez (2015) (epizóda)
Zatím asi nejlepší díl... a že je sakra konkurence.
Eurovision Song Contest 2017 (2017) (relácia)
Chabý a místy velice trapný ročník s pro mne nepochopitelným vítězem...
Proč? 13x proto - Série 1 (2017) (séria)
Taková seriálová Modrá velryba... škoda jen, že to druhá série pravděpodobně pořádně p*sere.
Prisľúbená princezná (2016) (TV film)
Tak tohle byla Čirá Radost sledovat. Princezna Dilina v akci!
Šmejdi (2013)
Jestli neumřela, jezdí paní Dana na předváděčky dodnes.... ale příště už nepojede. Fakt ne!
MasterChef USA (2010) (relácia)
Doposud viděny tři série. I přes nepopiratelnou dramatizaci a občas lživý střih, je Masterchef návykovou a napínavou podívanou.
Sabotáž (2014)
Pána boha... čekal jsem průměrnou akční podívanou, ale takovouhle nesmyslnou sra*ku vážně ne.
Jetelín (2016) (seriál)
Srandy kopec... Upřímně, po nejen zdejších reakcích jsem to čekal vlastně ještě o malinko horší. Jetelín je žumpa, ale ultimátní sračku Hrajeme s Alim z trůnu nakonec nesesadil.