Recenzie (350)
Kancl (2005) (seriál)
S01 70%; s02 85%; s03 80%; s04 80%; s05 85%; s06 75%; s07 70%
Chlapčenstvo (2014)
Absolutní vítězství formy nad obsahem... Točil jsem to 12 let tak se z toho p*ser. Nep*seru, sorry.
Hrajeme s Alim (2015) (relácia)
Tak jsem po čase provětral odpad! Původní Hrajeme s Alim bych srhnul jako "meh", tohle je ale svěží asi jako žumpa u domova důchodců. To se zase jednou stydím, že patřím do subkultury hráčů. Sedět s partou kriplů na gauči, bavit se o hovně a pak to pustit do televize chce odvahu... a naprostou absenci soudnosti.
Zůstaň hladový (1976)
Nuda. Bezbřehá. A taky obrovská filmařská fušeřina bez hlavy a paty, s příběhem podaným v té co možná nejdementnější formě. Mizerný je však i projev samotného Arnieho, kdy díky jeho "výkonu" postava Joea namísto citlivého a inteligentního kulťáka působí až autistickým dojmem. Sonda do Arnoldových hereckých začátků vyústila v jeden řádně pronuděný večer.
Hra o trůny: Exkluzivně (2011) (TV film)
Mňamózní začátek jednoho fenoménu. Jakožto nadšený fanoušek, co dosavadní série sjel už třikrát (!), jsem si do gatí samozřejmě nešplíchl, ale tahle ochutnávka má všechno, co dělá Game of Thrones tak jedinečným zážitkem. Ke shlédnutí zde: http://www.hbo.com/video/video.html/?vid=1170886#/
Drakula: Zrod legendy (2014)
K pláči. Námět slušný, ale zpracování otřesné. Postavy sledují své pochybné motivace v příběhu, který na papíře sice vypadá atraktivně, ale ve skutečnosti padá na hubu při každém druhém kroku. Charles Dance byl sice parádní, ale s jeho odchodem šla do s*aček i větší část nadějného béčka. Film, který se tak vehementně snaží ždímat z diváka emoce, nesmí být tak příšerně blbý! Zamrzelo :/.
Krtko a mamička (1997)
Konečně vím jak se dělaj děti. Díky Zdendo.
Úžasný Azerbajdžan! (2012)
Ok, neviděl jsem celý dokument, protože jsem ho jednoduše nesehnal. Ale těch 12 minut dostupných na Youtube bohatě stačilo. Lidské pokrytectví v krystalické podobě, aneb jak vás učení ke zkoušce může zavést k něčemu tak zajímavému a smutnému zároveň. Jo, a navíc je to dobře natočený dokument.
American Horror Story - Coven (2013) (séria)
Tak takhle ne. U 10. dílu jsem to prostě vzdal. Třetí série je jedna velká p*čovina a ještě pěkně zarostlá. Postavy vypouštějí hovno za hovnem, chovají se jak po lobotomii a naprosto postrádají pevný charakter, jsou vážné i groteskní zároveň. Vylízaný zplácanec nesourodých nápadů, který seriál poslal do žumpy.
Doctor Kong (2011)
Tenhle sranec mapuje velký hovno. Dement s neotravnějším smíchem na světě nahraje rekordní skóre a pak se tomu 15 minut chláme jak p*ča. 18 minut tortury.