Relácie (10)
Re-Play (2009)
Pro mě, jako fanouška herního průmyslu, je pořad naprostá paráda. Zvláště po nástupu dvojce moderátorů. Mikoláše Tučka, oblíbence ze SCORE, a sexy Alžběty Trojanové. Slečna je asi první v historii podobných pořadů, která ví o čem mluví. V komentářích jsem četl pár narážek, že to jsou jen mluvící kozy. V takovém případě jste viděli maximálně upoutávku na Re-play a hanba vám hodnotit. Závidět se nemá ;) ! Za mě je to jasné: 4,5 hv za pořad a jeho téma to hravě dotahuje na pátou.
Whose Line Is It Anyway? (1998)
Conan (2010)
Úžasné dobrodružstvo (2001)
S1 80% S2 80% S3 85% (Nejlepší série s bohužel špatnými vítězi /minispoiler/ Když vyhraje člověk, kterého by jste nejraději vylískali je to prostě k vzteku. Na druhou stranu druhý z dvojice si vítězství zasloužil z celého pořadu nejvíce. /minispoiler/).
DVTV (2014)
Povedený pořad se zajímavými ač často veřejnosti naprosto neznámými hosty.
Odvážné palce (2009)
Nekonečný Labůžo (2014)
Taková vybroušená pohodička, která si vůbec na nic nehraje a tím si vás naprosto získá.