Recenzie (43)
Hitman (2007)
Čekal jsem od toho více ale jinak dobré zpracování a efekty
Kung-fu Panda (2011) (seriál)
totalni sracka vsechny postavy vypadaji jinak nez ve filmu
My Little Pony: Equestria Girls (2013)
serial je dokonaly tohle o trochu horsi no :/ **** sem dal jen kvuli tomu ze tam vypadaj jak nejaky anorekticky..
Pekelná výzva (2013) (relácia)
Totalní debilita lituju ty kteří tam šli
Ralph Rozbi-to (2012)
Skvělý animák podle videohry
Rodinka úžasných (2004)
skvělý animovaný akční film
Kutil Manny (2006) (seriál)
remake bořka stavitele ale horší a o moc
Rango (2011)
animovaný western skvělý nápad
Tintinove dobrodružstvá (2011)
dobrý animovaný film od Spielberga
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
myslel sem ze to bude nejlepsi dil ale je to hovadina!!