Recenzie (28)
Chata v horách (2012)
Zase jedno umelecke dilko... 0% a i to je moc.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Jak jsem poznal vasi trapku.No doporucuji radsi ani nepoznat, pac tento vykvet pro adolescentni scenu je opravdu,ale opravdu tak trapny, ze to je az do nebe volajici. Z Džejsona Segalečka a Nýla Patrička Herrysonečka mne bylo na zvraceni. Po shlednuti prvnich dvou dilu jsem myslel, ze si pujdu dokoupit toaletaky, abych ze sebe dostal vse, co mi tento bajecny serial dal...ano pratele bylo to pekne velke.... Takze to taky shrnu jednim peknym,velkym odpadem.
21 Jump Street (2012)
Prvnich 30min skvela podivana.... zbytek filmu ztrata casu.
Columbo (1971) (seriál)
Pane bože,co to je za auto? - To je Peugeot pane!!
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Seriál mého mládí. Sledoval jsem ho dříve na jedné nejmenované SK stanici,mysím že to byla STV :-D. Dodnes patří k mým oblíbeným, samozřejmě jen v slovenském dabingu.
Nutné k přežití (2006) (relácia)
Je to borec a doufám, že nebudu potřebovat žádnou z jeho rad. Vynikající seriál o tom jak přežít i v těch nejtěžších podmínkách,nebo situacích.
Súboj Titanov (2010)
Nepovedený remake,nepovedená pohádka,nepovedené triky...hudba stála taky za prd. Byl jsem rád,že jsem se dodíval bez újmy na zdraví. Děkuji nechci.
Cintorín domácich zvierat (1989)
Knížka to není,ale i tak se mi tohle Béčko líbilo. 4*
Hnízdo neřesti (2010)
Nevím co si o tom mám myslet. Pár světlých momentů, nic víc.A to že tam jsou pěkné mladé kočky ještě z filmu nic nedělá.
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
Od filmu jsem nic moc nečekal, o to víc jsem byl mile překvapený. Zde je vidět, že jak jde o prachy, človek je schopný udělat vše. Dokonce i to, co by ani ti nejbližši od Vás nečekali. Podle mě velice zvládnutý film, Sidney Lumet to prostě umí. Výborný Hoffman a excelující Ethan Hawke tomu dali pořádnou šťávu. Tento film řadím mezi mé TOP.