Posledné recenzie (9)
Faktótum (2005)
Po prečítaní zopár knižiek som si o Chinaskim a prostredí urobil predstavu a film je oproti tomu moc farebný a pastelový, keďže u Bukowského ide hlavne o formu slovného podania, film je proti tomu slabý odvar, ale ako alternatíva k bežnej produkcii celkom obstojí.
Tri farby: Modrá (1993)
Absolutne dokonale asi najsilnejsie co som vydel, po tazivej a smutnej prvej polovici filmu Julia pride na skutocnost ktora je inak v beznom zivote znicujuca no jej prinesie vykupenie.
Ivanovo detstvo (1962)
skôr 3,45 po vizuálnej stránke super, po výpovednej trochu taškopádne až na záver ktorý celý film korunoval.