Recenzie (52)
Ako malí chlapci (2013)
Pustil jsem si film aniž bych věděl o co vůbec jde a dostalo se mi výborného požitku u kterého jsem se neskutečně nasmál.
Stážisti (2013)
Naprosto raketově vtipnej začátek, kterej má nudnější konec.. ale i tak bomba
Ja, zloduch 2 (2013)
Studio se z jedničky ponaučilo a zjistilo, že hlavním tahákem1. filmu byli mimoni a tak je jich dvojka plná. Což je opět neskutečně vtipný. Navíc obrazově nejhezčí film, který jsem v kině kdy viděl.. nojo ta technika :)
Babovřesky (2013)
Ano, přiznávám se.. začal jsem na film koukat s předsudky, ale po 17. minutě už jsem to dál nevydržel, protože jsem z toho "senilněl". Dávám 1* za to, že třeba tam někde něco po zbytek filmu bylo co aspon za tu jednu stálo.
Arrow (2012) (seriál)
kdypak potká Kal-Ela :D
Muž z ocele (2013)
EPIC! Naprosto bezkonkurenční komiksovka.. a to jsem velkej fanda avengers, ale ti muži z oceli nesahaj ani po pas!
Cesta do krajiny Oz (2013)
2 hvězdy za tu opici a její hlášku "prominte že jsem bučel" :))))
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
"who the f* is Edward?" :DD
Susedská hliadka (2012)
Místy až nečekaně zábavný :)
Hotel Transylvánia (2012)
Hrozná sranda :D Od prciček zase jednou něco co mě místy fakt pobavilo