Recenzie (37)
Skrytá identita (2006)
Závěr stál za to a zároveň ne.
Čierna labuť (2010)
Jak poznamenává jeden chytrý člověk nade mnou je to docela hype. Ale Portman to docela jistí, takže tak mé hodnocení.
Iron Man 3 (2013)
Hodně slabé.
Kasíno (1995)
Holt mafie
The One Percent (2006)
Škoda že nikde nejsou dostupné titulky, někdy tomu nerozumím. Přesto asi vyjímečný dokument s velmi autentickou atmosférou pátraní muže s velkým bohatstvím po etických a jiných otázkách spojených s bohatstvím. Těšte se například na Miltona Friedmana, který ale nic kloudného neřekne. Krom toho jak by to mělo být... 5*
Quanti - Alchymisté z Wall St. (2010)
Velmi zajímavé téma na které je jen málo zpracováno, a přitom je zásadně důležité.
Persona (1966)
Naprosto bravůrně natočený a sestřihaný snímek a ta myšlenka. No velmi těžké na pochopení, ale vím že to jednou přijde a dostanu se hlouběji.