Recenzie (28)
Dotkni se mých ran (2020) (seriál)
U mňa spojenie Rain Man-a a Burtonovej Mŕtvej nevesty :-)
Hyena (2020) (seriál)
Prvé štyri časti boli vlažné (už som to chcela vzdať), ale potom sa to rozbehlo. Odporúčam.
Pouliční strava (2019) (seriál)
Kráľovský dokument....5 hviezdičiek je málo, dala by som viac. Odporúčam.
Má země: Nový věk (2019) (seriál)
Skvelý scenár, vynikajúce herecké výkony, len na mňa príliš dlhé...
Nově psané dějiny (2019) (seriál)
Vynikajúci scenár, herci a kostýmy.
Lucifer (2016) (seriál)
Fajn serial, hlavne prva seria. Co ma zaujalo, je herec, ktory si svoju rolu neskutocne uziva, je proste dobry. Jeho partnerka je slabsia, stale ten isty face, ziadne emocie. Jej serialova dcera hra aj za nu.
7 sestier (2017)
napinave...
Norman a duchovia (2012)
Velmi pekna rozpravka pre dospelych
Kimi no na wa. (2016)
Scenar za 5 hviezdiciek!
Votrelec: Covenant (2017)
Nemam rada vo filmoch nelogicke veci, nerozmyslajucich ludi...iba co ma ten film nasr... 1 hviezdicku davam Gigerovi