Obľúbené filmy (10)
Roztomilý člověk (1941)
Jedna z najlepších českých komédií vôbec, s perfektným Novým a Natašou, ja som sa zabával veľmi dobre
Underground (1995)
Noc na zemi (1991)
Prvé 3 poviedky boli dokonalé, posledné 2 za 4 hviezdičky. Helmut v New Yorku bol jasne najlepší
Útek do divočiny (2007)
Hoří, má panenko (1967)
Desperado (1995)
Agent bez minulosti (2002)
Nehanební bastardi (2009)
Constantine (2005)
Svéráz národního rybolovu (1998)
Veľmi podarená komédia. Už zopár rokov si ju na jar pred prvou rybárskou výpravou púšťam, perfektne naladí a pripraví na to čo má čaká :)