Recenzie (43)
Po prečítaní spáľte (2008)
Docela dobrý film, ovšem v jistých částech trochu nedotažený.. tak třeba konec.. všechno z ničeho nic skončí a vy si to uvědomíte až ve chvíly, kdy začnou hrát závěrečné titlku.. většina postav, jakoby se v tu chvíly z filmu ztratila. Co se stalo se švihákem Cloonem nebo magorem Malkovichem, kdo ví? Film (aspoň pro mě) neskýtá žádnou možnost, jak si konec bez jakéhokoiliv vodítka domyslet. Na druhou stranu, co posral konec, to vynahrazuje střed extrémně vtípnými úseky, jako např. usměvavou scénou ve skříni. Jenoduše zmatený film s trochu zmatečním koncem.
Denník nymfomanky (2008)
Tak asi jsem čekal moc.. nějakou zásadní myšlenku, uvědomění a bohužel, alespoň z mého pohledu se mi jí bohužel nedostalo, možná, protože jsem (vzhledem k pohlaví) špatná část publika nebo protože mě prost nebaví skoro 2hodinový pohled na jednotvarné souložení. To si můžu pustit porno.
Vo štvorici po opici 2 (2011)
Opakovaný vtip není vtipem.
Green Lantern (2011)
Tak trochu film na oddech.. nic zavratného, ale ani propadák. Kvalitu film staví na vizuálních efektech a akčních scénách, ale všechno ostatní, jako děj a scénář je odsunuto na druhou kolej. Aspoň, že ho ta ženská poznala, bylo to příjeméné překvapení oproti všem těm supermanům.
Muži v nádeji (2011)
Musím říct, že nepamatuju, že by někdy znělo v kině tolik smíchu, jako právě, když jsem byl na tomhle filmu.. a já.. já se smál taky, i když musím říct, že ve svém věku přece jenom tenhle film nedokážu plně ocenit.. hold mi není čtyřicet. Jinak dost brutální herecké obsazení.. Macháček a Polívka.. klobouk dolu.
Fontána (2006)
Má to myšlenku, ale je to takovej kýč, že prostě nejde jinak.
Strom života (2011)
Tohle není obyčejný film, nedá se to přirovnat k ničemu, co jsem kdy viděl, a kdybych to neviděl, neuvěřím, že něco takového existuje. Ryzí kinematografický počin, naprostá čistota. Dokonalost ve všech směrech. Kvůli délce a obsahu dost náročný a těžko stravitelný., ale přesto doporučuju.
Top Gear (1978) (relácia)
Nesnáším Jeremyho.
Koření (2005) (relácia)
Tohle je nejskvělejší televizní pořad, co existuje.. a pro všechny zlé jazyky, televize může být občas poučná.
Agatha Christie's Poirot (1989) (seriál)
Vždycky jsem nesnášel ten jeho knírek a úvodní znělku.