Recenzie (91)
Pytel blech (1962)
Český krátký příběh, který mě moc po pravdě nebavil. Dobré na filmu byla ale hudba :)
Beze studu (2012)
Velmi poutavý film zvláštního vztahu mezi sestrou a bratrem. Osobně se mi líbil. Vidět film na velkým platně je vždy příjemné a já jsme ho viděla ve Varech na filmovém festivalu.
Záruční lhůta (2011)
Viděno v Karlových Varech na festivalu, divný film od začátku do konce... nevím nějak jsme tento film nemohla pobrat :)
Udavač (1962)
Klasický černobílý film :) Viděla jsem ho v Karlových Varech na festivalu a byl to moc příjemný začátek filmového maratonu :)
Terapie - Série 2 (2013) (séria)
Neviděla jsme bohužel všechny, ale zatím se mi moc líbí :) Roden je prostě skvělý :)
Thor: Temný svet (2013)
Pro mě osobně lepší něj jednička :) asi i tím, že tam bylo víc romance, i když na to většina filmový fajnšmekrů toho typu žánru neocení, ale i pro někoho, kdo není největší fanda fantasty slušný film :) ..už se těším na další a upozornění: koukejte se až až do konce ;) !!!
Thor (2011)
Pěkná pohádka pro dospělé :) a musím říct, že druhý díl je ještě lepší ...
Chalupári (1975) (seriál)
Česká klasika, která je dokonalá i po těch letech od natočení. Lehkost a žádná křečovitost. Seriál, který má zná každý!!!
500 dní so Summer (2009)
Romance jak se patří :D Miluji filmy si dobrou grafikou a stylizací. A zde se to podařilo propojit, jak vizuálně tak zvukově :) Můžu jen tleskat :).
Elysium (2013)
Nic co by ohromilo, ale i tak zábava na jeden večer zajištěna. Jak to bude vypadat v roce 2 154?