Recenzie (1 012)
Záložný plán (2010)
Příjemná komedie, která sice přesně zapadá do žánru rom-kom (vtipná jen na začátku, rozchody a návraty, happy end), ale přesto není blbá.
24 (2001) (seriál)
1. série je super :)
Tiene mŕtvych (2001)
Kvalitně vystavěný scénář se silným závěrem a bez blbých prvků. Velice dobrý film.
Dva lumpové a jeden malý navíc (2007) (TV film)
Osvěžující komedie s dobrými návody, jak obrat lidi o peníze. Až na nedoladěný konec dobrá zábava.
Terminator Salvation (2009)
Až do závěrečné bitky ve Skynetu jde o našlapaný a vyladěný film. Závěr však dle mého názoru moc nevyšel a chybělo mi nějaké drtivé rozuzlení. Takhle je to čistokrevný happy end, který ve mně zanechává hořkou pachuť. A přiznejme si to otevřeně, dějově nic moc. Triky, akce a uvěřitelné herecké výkony to naštěstí velice dobře zachraňují. Škoda nelogičností (např. autem v noci se nejezdí, protože vyzařuje teplo a stroje ho snadno uvidí termokamerou, ale rozdělat vatru uprostřed pustiny vůbec nevadí - to asi stroje nevidí...).
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Akční nářez, kterému k dokonalosti chybí poměrně málo.
Hovor s ňou (2002)
Trochu nedoladěný briliant mezi filmy. Almodóvar je ale na lidské příběhy machr.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Famózní charisma všech herců plus zajímavé téma dávají filmu skutečně exkluzivní náboj. A když se k tomu přidá zvládnutá režie a uvěřitelné herecké výkony, je z toho opravdu dobrý film.
Žena cestovateľa v čase (2009)
Krásný romantický příběh, ve kterém ovšem jedna věc strašně nefunguje.
Milý John (2010)
Takhle nefungující dvojici jsem už dlouho neviděl (jestli vůbec). Citové výlevy hlavních hrdinů mě nechávaly naprosto chladným a vůbec mě nevtáhly. Za mě tedy nevyužitý potenciál a tragický casting. Sorry.