Recenzie (23)
Gomora - Season 4 (2019) (séria)
Mám pocit, že se z drsného dramatu o neapolské drogové mafii, stává romantické drama o milostných zápletkách hlavních protagonistů...
Volejte Saulovi - Ten správnej člověk (2020) (epizóda)
Mravenci a zmrzlina... tyhle detaily jsou na Better call Saul perfektní!
Celebrity s.r.o. (2015)
Pohodová komedie ideální po náročném dni. Parodie na věčné a nekonečné komerční seriály. Možná, že je zde film až příliš podhodnocený, viděl jsem mnohem horší filmy, které tu pro změnu jsou v červené linii.
Zaklínač (2019) (seriál)
Když opominu děj knih, a to že scénáristka při psaní seriálu pravděpodobně četla knihy na přeskáčku na náhodných stránkách, příjmu slovní spojení "natočeno na motivy" za své a dál se v tom nebudu šťourat, vzniká ze Zaklínače celkem zajímavý seriál, u kterého vás zvědavost přiměje dokoukat první sérii do konce.
Benvenuto Presidente! (2013)
Už dlouho jsem se u žádného filmu tak upřímně nezasmál!
Black Mirror: Bandersnatch (2018)
Nápad dobrý, dobře zpracovaný. Má jen jednu chybu. Měl skončit o půl hodiny dřív. Pak už se tvůrci v příběhu zbytečně moc opakovali a nedošli k žádnému unikátnímu závěru. Jak byla první půlka v napětí, co můžeme čekat, druhá byla spíše čekáním, kdy že to konečně skončí. 3+ za první polovinu.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizóda)
Dokoukal jsem jen ze setrvačnosti. Zatím to nejhorší z GOT vůbec. Až na pár světlých chvil temná nuda. Jediné co stálo za to, byl závěr episody.
Perníkový tatko - Shotgun (2011) (epizóda)
Zdá se, že po této epizodě je na co se těšit. Zdálo se, že bude o ničem, ale k závěru se mnohé věci udály. Perfektní díl.
Perníkový tatko - Half Measures (2010) (epizóda)
Zatím nejlepší závěr z epizod této série!!!
Perníkový tatko - One Minute (2010) (epizóda)
Slabší start ale gradace k závěru perfektní!