Recenzie (15 913)
13. komnata - 13. komnata Zory Ully Keslerové (2017) (epizóda)
Ano...
Posledný vlak z Gun Hillu (1959)
Úžasný...
Priťaženije (2017)
Reálie na jedničku triky jakbysmet...Pro mě tam zazněly silné momenty i když jisté naivní prvky typické ale pro ruské myšlení mě místy znejistěly :-)Plusem je i vykreslení rusů ne zrovna lichotivě nebo řekněme realisticky...zvláště v době cara Putina kdy se na obraz zidealizovaného Ruska nesmí sáhnout... Vtipné bylo když si ET oblékal tričko s Gagarinem :-)
Podezření (1970) (TV film)
Zajímavý... Ač se snímek odehrává v protektorátu, byl záminkou proti scénáristovi Jiřímu Hubačovi a jeho protisocialistickým postojům, byl vyloučen z KSČ a jeho tvůrčí skupina v Československé televizi, které byl šéfem, byla rozprášena a jen stěží si udržel místo řadového dramaturga. Přestože inscenace zmizela na dlouhá léta do trezoru, podařilo Jiřímu Hubačovi ji přepsat do podoby rozhlasové hry a v roce 1978 pod názvem "Situace" byly odvysílána.
Relikvie – tajemství svatých (2017) (TV film)
Láska která lidi poutá k nebožtíkům (nekrofilie).....tady jsem dokument vypnul...církve jsou úžasné v tom jak odvedou pozornost od Boha směrem k církvi, ale Bůh není církev...
Súmrak bohov (1969)
Hmm...
V zajatí osudu (2007)
Nee...
Návrat pana Ryšánka (1971) (TV film)
Nad hněvem naším nemá slunce zapadat...
Pasažieri (2016)
Komorní sci-fi, mám rád tuhle dvojkombinaci...😉👍
Na návštěvě u Hugo Haase (1968) (TV film)
Díky...