Obľúbené herečky (8)
Moje nejoblíbenější herečka, každou roli zahraje bezvadně. Poprvé jsem jí viděla v Pirátech z Karibiku a už tam jsem si jí oblíbila. Ale nejvíce, kde mě dostala, bylo v Pýcha a Předsudek a pak už se mi líbila úplně všude. Láska nebeská, Pokání, Blafuj jako Beckham...
Helena Bonham Carter
Najlepšie filmy:
Klub bitkárov (1999)
Jeden život (2023)
Kráľova reč (2010)
Natalie Dormer
Najlepšie filmy:
Rivali (2013)
Agatha Christie: Slečna Marpleová (2004) (seriál)
Casanova (2005)
Herečku, kteou jsem si oblíbila díky Stmívání, bohužel žádný jiný film, kde hrála, mě nezaujal.... Tak snad někdy dostane i jinou roli v nějakém dobrém filmu
Amandu jsem nejdříve neměla vůbec ráda, viděla jsem jí v protivný sprostý holky a tam mi byla nesympatická. Po Mamma Mia pro mě byla taková neutrální herečka, ale poté jsem jí viděla v tolika skvělých filmech a hned jsem si jí oblíbila. Nejradši jí mám v Dear John
V Becoming Jane byla úžasná, i když jsem si nejdřív říkala, že se tam vůbec nehodí
Shailene Woodley
Najlepšie filmy:
Na vine sú hviezdy (2014)
Snowden (2016)
To Catch a Killer (2023)
Jennifer Lawrence
Najlepšie filmy:
X-Men: Prvá trieda (2011)
X-Men: Budúca minulosť (2014)
Pasažieri (2016)