Recenzie (141)
Krmelec U Muflona - Mistrák (2017) (epizóda)
Opět kvalitativní sešup ke standardní vypatlanině.
Krmelec U Muflona - Dámská jízda (2017) (epizóda)
Lehce stoupající kvalita. Pořád to ale, aspoň podle mě, není na víc než jednu hodně ušoupanou hvězdu.
České moře (2017) (relácia)
Zpočátku se to zdál být poměrně zajímavý nápad, i když plný nesmyslů. Proč však klást fantazii meze? Poslední díl a zčásti i ten předchozí to ale totálně zničil a proměnil ve výslednou sračku sraček. Za slibný začátek jedna hvězda.
Krmelec U Muflona - Divočák (2017) (epizóda)
Dneska budu shovívavější, ale stejně je to tupá kravina.
Znamení Raka (1966)
Mám rád tvorbu z nemocničního prostředí, zejména když se tam neplácají kraviny (viz House M.D.) Síla tohoto snímku, dle mého názoru, spočívá v tom, jak reflektuje stav soudobého zdravotnictví, respektive vztahů v jeho nitru, které se za padesát let nezměnilo. Kriminalistická složka hrála pouhého zprostředkovatele průniku do duševního balastu a konfliktů tamního personálu. Velmi dobrý film bez socialistického humusu a propagandy, což je asi dáno tím, že vznikal v letech uvolnění, dříve než nás ti kokoti v tancích vrátili zpět do reality.
Krmelec U Muflona - Porno (2017) (epizóda)
Tupá až primitivní chujovina bez špetky vtipu, nápadu a smyslu.
Krmelec U Muflona - Jelenovy parohy (2017) (epizóda)
Velká, ale opravdu velká pí..vina.
Osudová chvíle (2013) (TV film)
Žido-křesťanská / bělošsko-černošská romantická spatlanina.
Pensionek (1992) (TV film)
Dvě hvězdy za tu zvláštní atmosféru horského pensionu a sem tam vtipnou scénku, zpravidla bez pointy. Jinak je to až moc dadaistické, takže o ničem a k ničemu.
Keď príde kocúr (1963)
Čirá poetika. A nádherná Vášáryová. Není možno jinak, než za 5*