Obľúbené seriály (10)
Teta (1987)
Jakubisko bol až do polovice 90. rokov filmový kúzelník. A jeho rozprávky sú nádherné. Pamätám si na Tetu aj ako dieťa, keď som čakal na každú reprízu v TV, a je mi veľmi blízka aj dnes, konečne ako všetky staré československé seriály pre deti.
Mestečko Twin Peaks (1990)
Skoro som zabudol...
Dekalóg (1989)
Vďaka Kieślowskemu nie sme na tie naše trápenia sami. Skutočné príbehy o tom, akí sme, aj silní, aj slabí, a inokedy naopak. Silné príbehy, krásne spracované a navzájom prepojené. To, čo hľadám na filmoch najviac – skutočnosť, tá tu na nás vanie z každého záberu.
Kráľovstvo (1994)
Silný seriál sa vždy spojí s nejakým obdobím života - tento som videl v chatke "na samote u lesa", a bol to riadny nárez.
Panák z križovatky (1980)
Úžasnú prácu Viktora Kubala si uctievam týmto priradením panáka k mojim najobľúbenejším seriálom, ako som si koniec-koncov mohol hocijakým iným jeho dielom.
Návštěvníci (1983)
Keď sme v tých časoch na cestách stretli Ladu Nivu, spôsobilo to v aute poriadne pozdvihnutie...
Columbo (1971)
Lietajúci cirkus Montyho Pythona (1969)
Ono je tento seriál tak notoricky obľúbený, až sa mi nechce nosiť drevo do lesa a hodnotiť ho, ale čo robiť - stačí si pozrieť po dlhšom čase nejakú časť, a nemôžem si pomôcť.
O lúpežníkovi Rumcajsovi (1967)
Na Slovensku tento seriál za môjho detstva moc nebežal, preto bol Rumcajs pre mňa len vysneným ideálom vďaka pexesu. Ale keď som sa dočkal, nesklamal som sa.
Lupin sansei (1971)
Rozmýšľam, aká je účasť Pagea a Planta na tomto filme – každopádne je tu ešte množstvo ďalších vecí, na ktoré po zhliadnutí nedám dopustiť, nielen obrázok týchto dvoch v úvodných titulkoch.