Recenzie (615)
King of Snipers (2023)
.
Cute Little Buggers (2017)
CGI králíčci s CGI gore v příšerně dlouhé ukecané hororové komedii, které chybí bohužel ve větší míře oba dva žánry. Zkrátit to na 70min a přidat více CGI králíčku a gore + se více soustředit na humor byl bych nadšen takhle je to jen za slabé 2 hvězdy a to jen proto, že mám dobrou náladu. 3/10 IMDb
Jednorožci vs. medvídci (2022)
Sakra tohle mohla být taková animovaná krvavá pecka, ale bohužel není. Po zhlédnutí jsem prostě měl pocit, že z tohohle tématu šlo rozhodně vytěžit víc. Některé scény byly skvělé ale celkově jel film jen na půl plynu a to je obrovská škoda. 5/10 IMDb
Romans (2017)
Málo známý snímek kde se postava kterou opravdu skvěle zahrál Orlando Bloom vyrovnává s tím co se stalo v minulosti. Trauma a bolest je z filmu dost poznat a finále dá nakonec zajímavou tečku za celým příběhem. Chvilku jsem přemýšlel i o 4 hvězdách škoda jen že film nemá rychlejší tempo i tak si tu, ale odložím solidní 3 hvězdy. Je docela škoda, že má film jen 18 hodnocení na CSFD a není to slavné ani na IMDb kde jich je 1623 jsem zvědavý jaký bude třeba za rok rozdíl. 6/10 IMDb
Nikto (2021)
Zábavná akční jízda se skvělým Odenkirkem, která rychle odsýpá a taky má jedno velké geniální + a tím je perfektní Christopher Lloyd ten si pro sebe ukradl celou jednu hvězdu. 9/10 IMDb
Zetsurin ama: Shimari-gai (1985)
Ničím nevýrazné erotické drama z Japonska z prostředí rybářské vesnice. Příběh je jednoduchý realitní agent má zájem o vesnici a pošle někoho aby svedl a získal kupní smlouvy od obyvatelek. Film má spoustu erotických scén a jak je tu už napsáno Japonky jsou ve filmu pěkné. Já bohužel četl recenzi která zmiňovala i humor no ten jsem ve filmu opravdu moc neviděl až na scénu s rozsvícením žárovky ta mě pobavila. Celkově u mě jen za slabé 2 hvězdy. 3/10 IMDb
The Haunted Graduation Photo (2017)
bla bla bla bla .... Šíleně ukecaný film, který by chtěl být duchařina, ale to se mu opravdu moc nedaří. Také by chtěl mít i zvláštní woow konec, ale ani to se mu nedaří. Dám 1 hvězdu hlavně za plakáty které mě na film nalákali. I přes zklamání se stejně zítra podívám na druhý díl. 1/10 IMDb
Sakura hime (2013)
Zaujal mě kdysi popis filmu, že se jedná o mix několika žánru a popis se opravdu nepletl. Celkem zábavná směs fantasy/hororu/erotiky a tohle vše je navíc podpořeno humorem tak jak ho umí jen Asie. Chvilku jsem přemýšlel i o 4*, ale nakonec zatím jen za 3 někdy se na film podívám znovu a uvidím jestli změním hodnocení. 6/10 IMDb
Ai no uzu (2014)
Opravdu dost zvláštní film, který se až na pár minut odehrává celý v jednom bytě. A ono se na to pro mě překvapivě dobře koukalo. Jak je napsáno v obsahu celé je to o jednom bytě kam chodí návštěvníci za sexem. Film, ale není plný sexu je hlavně o konverzacích před ním a o postavách. Každá postava byla jiná byly různé důvody toho proč kdo šel do bytu. Závěr byl přesně takový jaký se dal z průběhu čekat a k filmu se hodil. Dokonce se našli i scény které mě rozesmály a já nemůžu a ani nechci dát méně než 4 hvězdy. 7/10 IMDb
Gimme Shelter (1986)
Tak trochu mix všeho od komedie, erotiky až po náznak něčeho z hororu, ale ve výsledku jsem popravdě nepochopil co všechno chce film divákovi dát. Možná šlo opravdu jen o ukázku rozkladu rodiny kde nám režisér ukazuje že každý má nějakou úchylku. Já bohužel šel do filmu s tím že to bude zvrácené pinku s klasický starým japonským humorem a ten humor jsem v tom moc neviděl i tak se mi, ale nechce dát méně jak 3 hvězdy. 5/10 IMDb