Recenzie (129)
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Nic extra, hotový průměr. Myslím, že po polovině to už můžu zhodnotit. Trojan tentokrát nudnej, Krajčovi zase role sedí víc, než zpívání. A čekal jsem, už podle názvu i popisu, že se to bude více zabývat těmi znameními. Ne že se řekne, že je dřevěnej ohnivej lev, pro kterýho je příznačná tajuplnost a morální čistota. A hle je to vrah. Docela zklamání.
71 (2014)
Nemůžu si vybrat, jestli měl být pointou únik opuštěného vojáka, nebo dvojí agenti a zrádci. Přijde mi to obojí rozdělané a nedtažené. A ti dva podobní knírači tomu taky moc nepřidali.
Sons of Liberty (2015) (seriál)
Žádná sláva, čekal jsem dle traileru daleko víc. Tři hvězdy za nějakou tu krev a to si myslím, že jsem to ještě nadhodnotil.
Americký ostreľovač (2014)
Krásně z toho stříká americkej patriotismus. I přesto je to velmi dobře natočený film. Pár věcí dost pobavilo, na konci se chystal i náznak na slzičky. Dvě hvězdy za jinak úplně průměrnej film.
Triedny nepriateľ (2013)
Když vynechám téma sebevraždy, tak můžu říct, že takhle ta třídní "pospolitost" opravdu probíhá. Skvělý snímek k zamyšlení hlavně pro školou povinné.
Husiti (2013)
Je mi opravdu líto, že něčemu s názvem Husiti musím dám jako hodnocení ODPAD. Ale tahleta patlanina si ani nic lepšího nezaslouží. Jestli to má být pro děti, jak je to krásně povede ke lhaní a přetvářce, pokud to teda mezi těmi debilními písničkami poznají. Vím a neříkám, že byli husité příkladným vzorem, ale i kdyby to byla jen banda vrahounů, paličů a znásilňovatelů, tak jsou pořád lepší než tento výtvor o nich.
Díra u Hanušovic (2014)
Uboze patetický český pokus o nějakou seveřinu či co. Zbytečné záběry na krajinu a lidi mlaskavě požírající cokoliv u čeho mohou mlaskat. To už jsem vlastně říkal. Vilhelmovou nemusím, Krobota mám radši jako herce a proč se k tomu upsal Trojan opravdu nechápu. Kdyby aspoň Tatiána ukazála kozy, když už je tam za tu kurvu. Poselství štěstí ani smutku se nekonalo v tomto trapném výkřiku do ticha.
Predestination (2014)
Předvídatelný mindfuck.
Transformers: Zánik (2014)
Jé hurá Dinoboti... 30 sekund... kurva... achjo.. zničené celé dětství.
Drakula: Zrod legendy (2014)
Celkem jsem se bavil a pak i podruhé, když jsem si přečetl že za to mistr verbal musel dát 150 stříbrňáků. Dobře ti tak, za ty tvoje škaredé komentáře. Zpracování nebylo nejhorčí, dají se najít i větší sračky. A taky jsem na konci doufal, že z těch transylvánskejch štětek budou jeho manželky. Škoda.