Recenzie (801)
Ostrov svobody (2022) (študentský film)
Krátké a dobré. Na malé ploše odvyprávěl příběh, jaký jiné filmy nestihnou ani na trojnásobně stopáži.
Sex O'Clock - Epizoda 8 (2023) (epizóda)
Milé, vtipné, ze života. Uměl bych si představit další pokračování.
Dovolenka za trest (2014)
Taková blbina, kterou ale můžu vidět pořád.
Muž menom Otto (2022)
Moc smutné, vtipné, pravdivé, krásné, zábavné...
Půlnoční muž (1974)
Drsná škola. Dnes už působí spíš jako balzám na nervy, ale možná proto je to skvělý film.
Posledná cesta (2022)
Za mě skvělé drama. Skvěle zahráno oběma hlavními hrdinkami. Jen pedofilové nebo nevyzrálí puboši tomu můžou dát míň než 4*.
Všechny velké a malé bytosti (2020) (seriál)
James Herriot je jeden z mých nejoblíbenějších autorů. Série není tak skvělá jako jeho knihy, ale stejně je to takové pohlazení na duši, kterého, zvláště v dnešní konfliktní vyhraněné době, není nikdy dost.
Šialená noc (2022)
Masakr Vánoc... Asi se to stane mým oblíbeným vánočním filmem. Super soundtrack. A bacha, abyste se neocitli na seznamu zlobivých...
Vlákna (1984) (TV film)
A živí záviděli mrtvým...
Dívka a moře (2023)
Asi by si to zasloužili větší prostor, ale příběh sám o sobě je tak silný, že nemůžu jinak než 5*.