Obľúbené filmy (4)
Mustang (2002)
Divergencia (2014)
Ghost Rider (2007)
videla som prvých 5 minút a už som vedela že ohodnotim na 5hviezdičiek presne sa trafili do toho čo milujem ciže fantasy akčny a trochu romantiky nemam tomu čo vytknúť
videla som prvých 5 minút a už som vedela že ohodnotim na 5hviezdičiek presne sa trafili do toho čo milujem ciže fantasy akčny a trochu romantiky nemam tomu čo vytknúť