Recenzie (95)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
James Cameron dokáže z hercov vytrieskať maximum. Taký Edward Furlong je asi hajzlík už od prírody, ale Porsche-Terminator v podaní Roberta Patricka sa v kultovosti zaradil o jednu nábojnicu a mikročip za Arnoldovu T-101. Tomu filmu nechýba snáď nič.
Pokrvní bratia (1999)
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Našlapaný film, s našlapanými hláškami. Paul Smecker a jeho "Ty jsi buzna!" je už len nechutne dobrý bonus.
Rocky IV (1985)
Rocky vs. dvojmetrová ruská mašina, ktorá bez najmenšieho mimického pohybu zrušila Apollo Creeda. 80-te roky v plnej sile so všetkým čo k tomu patrí.
Votrelec (1979)
Na prechádzku po lodi Nostromo si radšej zoberte demižón niečoho kvalitného a vyhláste hnedý poplach! Dneska už klasika, ktorá rokmi nestráca.
Čiernočierna tma (2000)
Mladší brat Aliena ktorému síce chýba Ripleyová, ale máme tu cool, "zatraceně" cool Riddicka. Možno to nie je vrchol sci-fi žánru, ani scenáristický unikát, ale pre mňa určite filmový unikát.