Recenzie (241)
Bombardování (2021)
Tu koncovku, která zbytečně chtěla diváka ždímat kulisami nakonec posadila na zadek poslední scéna. Škoda jen těch přehrávajících herců v poslední ⅓.
Super Mario Bros. vo filme (2023)
Ještě teď mám tiky po epilepsii, kterou mě film zásoboval.
Zillion (2022)
Kamera byla neskutečná ruku v ruce s režií. Střih, stejně jak dramaturgie, zvuk i OST. Ale příběh samotný mě vystřelil ze sandálů.
Ako zvery (2022)
Rodiče, spolužáky, kolegy v práci a sousedy si nevybereš. Ani kdyby ses rozkrájel na sebemenší nudličky. Jak pověděla dcera... "takový vztah by vám mohl každý závidět."
Žít (2022)
Staroangličtina, dialogy, scénář a hlavně Bill Nighy. Takový ten malý klenot ve velké kupě třpytivých odlesků.
Zabiť eso (2006)
Plná palba bez debat. Tak luxusní dialogy, charakterový mix a smršť neopakujících se nápadů se nepoštěstí každý den, protože jsem si musel dát 2x. Poprvé s českým dabingem (překlad seděl jak prdel na hrnec), který bych přirovnal kvalitou snad jen k Pulp Fiction. A podruhé v originálním znění.. a český překlad je lepší, než originál!
Fabelmanovci (2022)
Ta teatrálnost to úplně zabíjela. Nějak jsem se nedokázal dostat do charakteru postav.
Do hajzlu! (2022)
Ten konec mohl přijít o 20 minut dříve a hudby bych taky ubral, protože měli namířeno na ****. Luxusní námět pohřbil trend.
47 metrov (2017)
Bez poslední minuty před závěrečnými titulky bych to těm holkám uvěřil.