Recenzie (426)
Anatomie pekla (2004)
já jsem to bohužel viděl (nechtěně asi třicetkrát) na film+
Áno, šéfe USA (2007) (relácia)
Stačila mi jedna epizoda
Arachnid (2001)
Tenhle film jsem vyhrál v Bravíčku a byl jsem z toho vyklepanej! Divnej
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Bylo to krásné....optimistická přírodní atmosféra, kluka mi bylo fakt líto a ke konci mě skoro dojal. Taky se mi líbilo, že dějová linie nebyla hrozně přehnaná ani silná, ale jednoduchá a tím měla to své kouzlo
Avatar (2009)
Cha cha. Bylo to kolikátý, třetí, čtvrtý v top 200? Příběh je jednoduchý a přitom krásný. Celý svět je plný všeho, co fantasy svět potřebuje - zvířata, rostlinstvo, obyvatelstvo...a dotaženo do tak uvěřitelných detailů, že bych se nedivil, kdybych potkal v lese toho leoparda nebo co
Babiččin dům (1988)
Pamatuji si asi 2 obrázky z dětství (nebo jsem si to asociaoval z toho, jak moc jsem v předešlých leteh ten film hledal)..a v některých místech opravdu mrazil
Baby Blues (2008)
Sledovat matku, jak zabíjí své děti je to nejhorší a tenhle film to ukázal duvákovi tak, že lecky zůstal s pusou otevřenou dokořán a říkal si: Panebože..
Bartovy hvězdné války: Simpsonovi vrací úder (1999) (video kompilácia)
Tak samozřejmě :-) i když nechápu podstatu to sem dávat
B*A*T*M*A*N (2011) (amatérsky film)
what the fock
Bazén (2001)
Opět na mě zapůsobilo školní prostředí a ty lidi (no jo, na škole ulítávám, proč ne) a film jsme viděl hodněkrát. Není to tak strašné