Obľúbení režiséri (8)
The House of the Devil, The Innkeepers
Repulsion, Le locataire, Rosemary's Baby
Ju-on
Frágiles, Rec, Mientras duermes
Castle Freak, Dolls, The Black Cat, Re-Animator ...
Dial M for Murder, Psycho, Rear Window, Rope ...
The Woman, May, The Woods, Sick Girl
Ingmar Bergman
Najlepšie filmy:
Scény z manželského života (1973)
Fanny a Alexander (1982)
Siedma pečať (1957)