Recenzie (119)
Kuriér 3 (2008)
Odpad nejvyssi jakosti 3
Kuriér 2 (2005)
Ryzi odpad té nejvyssi kvality.
Basketbalistov denník (1995)
Leo ty fetko
Okno do dvora (1954)
Celkem nuda , na Alfreda bych cekal vice
Nezabudni na mňa (2010)
Ten konec je pecka !!! 21 zaři 2001 :D
Fantomas sa hnevá (1965)
fantomas ztraci respekt :D
Fantomas (1964)
Respekt z fantomase :D
Votrelec 2 (1986)
Celkem zajimava podivana, trosku mi to pripomina terminatora2, taky ze stejny reziser stejny zanr,jenže tohle do arnoldaztraci...Ale jinak skvely sound,napeti, herecke vykony nejsou kzahozeni hlavne hlavni hrdinky S. Weaver. Urcite stoji za shlednuti.85% :-)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Western žánr není moje kafe, ale tehle film opravdu nemel chybu. Hlavne se na nem podileji 2 neobycejni herci
Nabiť a zabiť (2006)
dokonala pomsta kluka ktery na zacatku prisel o rodice. A skvely bruce jako hodny mafian :D