Recenzie (74)
Greyhound: Bitka o Atlantik (2020)
Technicky moc pěkně natočené, ale historicky tak strašně nesmyslné v mnoha ohledech, že tomu se dát víc prostě nedá, škoda...
Prvý človek (2018)
Za mě super, lehký nádech dokumentu...krásné ukazuje, jak život není o jednom slavném okamžiku...zážitek poprvé 4DX kino a super efekty při letech...
Rodinka Úžasných 2 (2018)
První cca půlhodinu jsem si říkal, že to nebude nic moc, nicméně zbytek už frčí skvěle, bavil jsem se já i děti...
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Na tento film jsem se hodně těšil, nemůžu říct, že jsem vyloženě zklamaný, nicméně přišlo mi to takové bez nějaké hlubší dějové linky...Marvel to zatím umí líp...nicméně fajn podívaná:)
Vzkriesenie démona (2015)
Na horory moc nekoukám, nicméně chtěl jsem to zkusit...ale stále jsem měl pocit, že každou scénu už jsem někde viděl, a asi ne jednou.
V hlave (2015)
Pixar je zpět a lepší než dřív....naprosto geniální nápad, geniálně zpracovaný...
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Za mě pohoda, 5* si zaslouží, nicméně ten "WOW" efekt jako u prvních Avengers tam pro mě chyběl...
Chappie (2015)
Příjemný rodinný akčňák, sice chvilkama trochu utahaný, konec lehce přehnaný, ale celkově to působí velmi dobře...
Majster Tim (1991) (seriál)
Jako malej jsem se na to díval a hrozně se mi to líbilo....teď na to koukám pravidelně znovu a líbí se ještě víc...prostě paráda...
Generál Patton (1970)
Úžasný "dokumentární" velkofilm o jednom z největších válečníků 20.století.