Recenzie (853)
Manželská historie (2019)
Film, ktorý mi dal rovnakú skúsenosť, ako čítanie románu Anna Karenina...
Studená vojna (2018)
Film bez jedinej technickej chybičky. Príbeh sa rozpráva sám bez akýchkoľvek zbytočných rečí a divák sa sústredí na to, čo je naozaj dôležité - vzťah Wiktora a Zuly, plný ohňa a zimy. Famózny zážitok. 95%
Pred úsvitom (1995)
For me, about me.
Chlapčenstvo (2014)
"I thought there would be more..."
Veľká nádhera (2013)
Blowed my mind. Completely.
Účtovník (2016)
Brat proti bratovi, len v červenom. Páči sa mi, keď si režisér drží nejaký vzor vo svojich filmoch. Za to účtovníka kvitujem. A kvitujem ho aj za prekvapivú peripetiu v závere filmu, ktorá osviežila relatívne pomalé tempo celého filmu. Ak chcete strhujúci špionážny film, Účtovník rozhodne nie je pre vás. No ak chcete film relatívne náročný na pozornosť a zároveň s prekvapivým záverom a originálnym protagonistom, Účtovník vás určite nesklame. 75 %
Casablanca (1942)
What watch? Ten watch. Such watch?.... Takú geniálnu klasiku som azda ešte nevidel. Vo všetkých smeroch nádherné spojenie multikulturalizmu, francúzštiny, originálneho deja a humoru. Magnifique!
Tajný život Waltera Mittyho (2013)
"There´s like 8 people in Greenland. It´s a good place to find a thumb." Óda na dobrodružstvo plná farby, krásy, čistej prírody a vecí, pre ktoré milujeme život. Plná paľba, vzatý dych, nikdy ti to nezabudnem, Ben Stiller.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
...a tak si štúdio spokojne pomädlilo ruky nad dvojnásobným zárobkom. Quantity over quality.
James Bond: Spectre (2015)
In my opinion jedna z najlepších bondoviek, s ktorými som mal česť. Napriek dlhej stopáži veľmi zábavné, živé, vtipné a šarmantné spracovanie takého dobrodružstva. Vôbec som sa nenudil ani som nebol vytočený, ako bývam pri všetkých Marvelovkách. Thumbs up!