Recenzie (110)
Ruhm (2012)
Několik nudných propletených příběhů v německu. Hrozná nuda. Popravndě mi to přišlo i blbě ukončené a nedávaloto vůbec smysl.
Piraňa 3D (2010)
Super komedie než jako horor. Bavilo mě to celkově, jak příběh, zpracování, obsazení tak i herecké výkony. Sice to není klasická Piraňa, ale pro mě je to spíše lepší komedie.
Piraňa 3DD (2012)
Musím říct, že předchozí díl byl mnohem povedenější. Tady vsázeli jen na nahotu mladých lidí a nakonec na Davida Hasselhoffa. Ty jeho scény stáli fakt za to. Hodně jsem se nasmál.
Iron Sky (2012)
Výtečně jsem se pobavil. Podle popisu jsem moc neočekával, ale byl jsem mile překvapen.
Thajský bojovník (2011)
Moc mi to jako komedie nepřišlo, když se tam objevovali bojové scény. Taková lehčí akčňovka a hlavně thajské bojové umění mě dost potěšilo, ale to je asi tak všechno.
Marley (2012)
Ikdyž tenhle styl moc nemusím, tak popravdě ten člověk byl machr. A pokud by nezemrel v pouhých 36 letech, tak bychom určitě okusili více jeho tvorby.
Helena (2012) (seriál)
Docela častokrát se u toho zasměju. A proto si myslím, že to odpad není.
Môj týždeň s Marilyn (2011)
Tohle prostě nepobírám. Co na ní kdo vidí??
Dokonalý zmysel (2011)
Pokaždé co jsem to viděl jsem byl hodně zasažený tím, co ten film měl divákovi dát. Na vzdory, že se jedná o katastrofický žánr, tak to je velice originálně pojaté a strašně emotivní. Musím říct, že jsem pokaždé byl naměkko.
The Philly Kid (2012)
Silně mi to připomínalo Beatdown a naopak ten jeho trénik byl zase jako Rocky. Ale po konečném shlédnutí to ušlo.