Obľúbené seriály (10)
Pán času (2005)
Na prvních pár epizod jsem koukala jen proto, že mi někdo řekl jak skvělý seriál to je ale pak jsem se nemusela koukat z "donucení" to jsem se dívala, protože se mi to líbilo a pak nastoupil do pozice Doktora David Tennant a já si tento seriál zamilovala a jak nastoupil Matt tak seriál jenom hltám a hltám. Tento seriál je prostě parádní a nikdy se nejde jeho nabažit. Taky si k tomu poslechněte soundtrack (hlavně 5 a 6 serie), který je jeden z nejlepších.
Merlin (2008)
Ne do tohohle seriálu nejde nic jiného než se zamilovat. Netradiční pojetí legendy kterou zná každý mě prostě nadchlo. První dojem z Colina byl legrační, on prostě v tom první díle vypadá jak debílek, ale časem z něho vyrostě pěkný chlapík :). V každém seriále se fandí páru muž+žena, ale tady né, tady je ústřední pár Merlin a Artuš, kde jejich společné scény jsou to nejlepší co můžete v seriálu vidět.
Kde bolo, tam bolo (2011)
Tak tento seriál jsem si zamilovala už od první epizody. V době, kdy tu máme jen samé kriminálky, nemocniční seriály a upíry je to velmi příjemná změna. V Americe by určitě řekli, tohle tu nebylo u nás bychom to možná mohli přirovnávat k naši Arabele, ale to já nechci. Námět je perfektní a celá první série utekla velice rychle. Líbí se mi jak si autoři pohádky pojali po svém a nesnažili se nic kopírovat, taky se mi líbí jak některé známe příběhy ještě více rozvíjejí např. právě příběh Sněhurky a Krasoně, koho nikdy nechtěl vědět co se dělo dál po "žili šťastné, až na věky". Celému seriálu nejvíc dominují záporné postavy jako je Rampelník a Zlá královna.