Posledné recenzie (53)
Temný prípad - Season 2 (2015) (séria)
Stejně jako ostatní jsem ze začátku váhala. Děj nešlapal tak jak u jedničky, spousta herců, roztříštěnost, kdo je kdo, kdo chce co. Co to má vše společného?... Ale od druhé půlky naprostá změna. V jedničce se mi moc líbil kontrast mezi společensky přijatelným a prolhaným Harrelsonem a outsiderem, vyhnancem, zato správňáckým (more or less) McConaugheyem. Ve dvojce máte trojku looserů plus jednoho Vaughna. Je to jiný příběh, jiná dynamika, jiný způsob vyprávění. Je to uplně jiný seriál, který má s jedničkou společnou jen tu nutkanou potřebu vetřít se do nitra hrdinů, pořádně je nechat povařit ve vlastní šťávě a zjistit co se v nich vlastně skrývá. Druhá série od druhé půlky jede, vše do sebe zapadne, dojde vám, k čemu byly ty 4 díly a už se jen vezete na jízdě mezi černou a šedou, protože pro bílou v téhle sérii není místo. A to mě na tom setsakra baví. Závěr se mi líbil ještě více než závěr jedničky, díky právě rozehrané hře s osudem, zlem a ano, i s dobrem, které se objevuje tam, kde už nic jiného nezbývá.
Jupiter na vzostupe (2015)
Tak všichni rádoby estétové, to jako fakt? 57% za tohle? Nevim kolik z vás zabrousí do vod, kde se filmy modrají, ale většina z nich má uplně jinou úroveň. Řekněte mi v čem byl lepší Thor? Efekty perfektní, 3D konečně natočené jak má 3D vypadat a děj k pousmání. Pustit tohle před Vánocemi, dojímáte se, jak je to krásný film.
Mnoho povyku pro nic (2012)
Rozhodně lepší čtyřka. Shakespearovská angličtina v 21. století je určitě pořádný oříšek a Jossu Whedonovi se ho podařilo rozlousknout. Filmu nechybí hravost a lehkost, se kterou se přenáší přes záludnosti adaptace s moderním prostředím. Don Pedro, Leonato a samozřejmě Benedick a Beatrice mě přesvědčili že aktuálně a moderně jde mluvit i citováním Shakespeara.