Posledné recenzie (154)
Šógun - Priepasť života (2024) (epizóda)
zacina mi velmi vadit, ako sa tvorcovia odklonili od povodnej predlohy. toranagovi syn nezomrel, hiromacu sa nezabil, mariko s anjinom uz davno spolu spavali...rovnako sa uplne vytlaca dej s lodou, pritom prve epizody knihu priam doslova kopirovali a asi aj preto sa mi prve epizody pacili viac ako vyvoj v poslednych 2 - 3. no nic, je to stale vynikajuci serial ale toto ma mrzi.
Milada (2017)
Vobec sa mi to nepacilo. Milada je akoby ciernobiela, rozumej biela, postava, ktorej konanie vobec nechapeme. To, co ma najviac tahalo k filmu, teda samotny proces, dovody jej spravania, to tam proste uplne chybalo. Neskutocne priserna anglictina, trhalo to usi, radsej mohli predabovat dvoch zahranicnych hercov ako zvysok osadenstva. A najlepsi herecky vykon Marián Mitaš, ktory sa herecky stale viac posuva.
Milenky - Episode 2 (2018) (epizóda)
Dávam 4 hviezdy, ale druhý diel bol vcelku rozťahaný. Prvý bol naozaj oveľa lepší. Dúfam, že to neskĺzne do nejakých naťahovačiek.