Recenzie (27)
Mučedníci (2008)
Hnus.
22 Jump Street (2014)
Tak takhle už jsem se u komedie dlouho nepobavil. Opravdu vtipné, těším se na Jump Street 2121 :-)
Divergencia (2014)
Nechápu nízké hodnocení na CSFD, asi je tu většina uživatelů ze "sečtělé" frakce. Já, coby zástupce frakce "neohrožených" nemohu jinak než 4*. Já jsem se bavil...
Poslední dny na Marsu (2013)
Europa Report 2, ale s tím rozdílem, že mnohem lepší ! Atmosféra, depka a ouzko... 4*
Zlo (2003)
Miluji, když mě film překvapí a z neznámého bijáku se stane skvělý zážitek. Tohle je ten případ, nádherně natočený film, MUST SEE !
Ninja 2: Pomsta (2013)
Po dlouhé době stará dobrá bojovka jako za starých dobrých časů á la 80. / 90. léta. Tleskám a jdu si dát pár kliků :-)
Lásky čas (2013)
Moc pěkný a milý film.
Gravitácia (2013)
5* ale jen proto, že jsme Gravitaci viděl v IMAXu, kde se opravdu do filmu ponoříte naplno. Vidět to v telce, tak dám 3*.
Evil Dead (2013)
Nechápu zdejší hodnocení, film je to opravdu strašidelný a výborný. Jsem velkým fanouškem originální série a nový Evil Dead bych asi nevymyslel lépe. Režisér zkrátka zkouknul milionkrát původní film, vše rozžvýkal a znovu slepil, sem tam něco přehodil a celkově vytvořil skoro stejný film, ale přesto jiný, musím dát 5*
Útok na Biely dom (2013)
Opět jeden z filmů od kterého jsem nic nečekal a který mě moc překvapil. Ano, je tam klišé za klišé, je tam Amerika, je tam šíleně moc náhod, ale celé je to dobře poskládané a v rámci žánru výborné. Nemůžu jinak než 5*